Hvad er det?

Innovit Booking

Innovit Booking er vores personligt udviklede booking system. Kort sagt er det et system der giver en virksomhed overblik over deres udstyr og hvem det benyttes af.

Som administrator i systemet kan du oprette og vedligeholde af brugere, udstyr, kategorier og mere. Brugere i systemet kan, ved hjælp af en interaktiv kalender, reservere udstyr i en periode hvor det er ledigt, og samtidig se hvornår det er optaget.

Systemet er i løbende udvikling og vil forme sig efter behovende af dets brugere.

Kontakt os for en uforpligende snak eller et tilbud

Er I i tvivl om hvad vi kan tilbyde? Har I spørgsmål? Vi er altid klar til at tage en uforpligende snak med jer om præcis hvad vi kan gøre for jer.

Kontakt os
Fordele

Hvorfor bruge Innovit Booking?

Er du i tvivl om præcis hvilke fordele systemet kan tilbyde jeres virksomhed?

1

Få overblik

Få overblik over jeres virksomheds udstyr og hvem det anvdendes af. Dette sikrer at udstyr ikke bliver væk, og det altid er tilgængeligt når medarbejdere skal bruge det.

2

Brugervenligt og intuitivt

Uanset hvor øvet du eller dine medarbejdere er i brug af computere, er systemet nemt og effektivt at bruge.

3

Se statistik

Innovit Booking opsamler statistik over hvem der bruger hvilket udstyr og hvor ofte det bliver meldt til reparation. Det giver jer bl.a. mulighed for at vurdere hvilket udstyr der brugt mest, og hvilket der går oftest i stykker.

4

Nemt at få data ind og ud

Ved opstart er det nemt at få data importeret i systemet ved hjælp af et Excel ark. På samme måde, hvis I vælger at stoppe brugen af systemet på det tidspunkt, har I mulighed for at få trukket alt jeres data med ud.

...Og meget mere. Kontakt os for en snak eller eventuelt en demo af systemet.

Kontakt os
Features

Funktioner

Innovit Booking har flere funktioner end der kan nævnes her, men et par af dem inkluderer bl.a. følgende:

Booking af udstyr

Brugere kan booke udstyr i en valgt periode ved at bruge vores smarte og interaktive kalender. Her er der også mulighed for at se hvornår udstyr er ledigt. Brugere har også mulighed for at tilpasse deres forsidevisning ved at markere udstyr som favoritter og få hurtigere adgang til dem.

Reparationsmodul

Brugere har mulighed for at anmelde udstyr til reparation, hvis de bemærker at det ikke fungerer optimalt. Herefter får brugeren med "Mekaniker" rollen besked og kan løbende opdatere udstyrets status efterhånden som reparationen bliver udført. I mellemtiden er udstyret ikke tilgængeligt for brugerere.

Administrationspanel

Brugere med administratorrollen har mulighed for at oprette, redigere, og slette brugere, udstyr, kategorier, og roller. Alt dette styres ved hjælp af et brugervenligt og overskueligt administrationspanel, som kun administratorer har adgang til. Det betyder at I har mulighed for at vedligeholde systemets indhold helt selv, uden at skal have fat i os hver gang.

Tilpasning

Som administrator kan du tilpasse systemet ved bl.a. at ændre logo, sidetitel og om bookingkalenderen skal vise weekender. Som almindelig bruger, kan du uploade profilbillede, skifte adgangskode, styre hvor lang tid før en booking du vil have en notifikation, og se data om dine egne bookinger.

Statistik

Se statistik på bl.a. hvor mange der booker et bestemt udstyr, hvor ofte det bliver booket, hvor ofte det bliver meldt til reparation og så videre. Se alt dette som tal, eller i grafer.

Adgangsbestemte kategorier

Som administrator kan du oprette kategorier, som du kan inddele udstyr i. På samme måde kan du give brugere forskellige roller, også kaldet titler, og adgangsbestemme bestemte kategorier, så de kun kan tilgås at de rigtige medlemmer.

Forsøger at forbinde til serveren...

Kunne ikke få forbindelse til serveren. Genindlæs venligst siden.

Der er sket en fejl. Applikationen skal muligvis genindlæses. Genindlæs 🗙